6 mars 2008

Status, en torsdag i mars

Stressigt värre på jobbet, these days. Men faktiskt också mindre med tid till att lägga märke till det dåliga (kan också bero på att han varit ledig två veckor, förvisso). Utvecklingssamtalet har jag nu smält och avfärdat som kasst. Om än behagligt enkelt. Men i em är det ledningsgruppsmöte igen, och nya chanser till irritation.
Han är sannerligen underlag för ett eget The Office, vår John Cleese-kopia till VD!




Annars då? Ja, ute sjunger fåglarna som tokiga och solen strålar för allt den är värd. Och jag omfamnar dem alla! Ja, för maken hinner jag inte hångla med alls. Jag sover knallhårt när han smyger iväg på morgnarna och han snarkar innan jag ens fått av mig paltorna på kvällen. Kanske är det tur att vi bokat in oss på Rival i Påsk, för att inte alldeles glömma bort hur man gör.

Inga kommentarer: