1 augusti 2008

Fredag, at last!

En vecka som gått i halvfart har passerat. Som nån slags kompensation har jag varit supereffektiv denna förmiddag; jag har offererat en stor potentiell kund, kallat medarbetare till förhandling om arbetstider jag vill förändra, avsatt tålamod till en lunch med vår VD, gått igenom juli månads resultatet med densamme (gäsp), fått honom att acceptera och tillochmed gilla den brutala remake av vårt lunchrum som jag gjort i sommar, och dessutom förmått honom att tycka att det var väl spenderade 10.000 kronor.

Och nu kan jag återgå till halvfarten. Och åka hem och fixa lite grill-stuff för kvällen istället.


Ikväll blir det samvaro med två hemresta bröder. Imorgon är jag på väldigt mycket tu man hand med min man. Här: http://www.jons-andersgarden.se/bilder.html


Inga kommentarer: